Torsdag

Jobb som vanligt och idag blev det yoga, så skönt. Det var en vikarie men hon var riktigt bra tyckte jag. 
 Efter jobbet tog jag bussen till slussen och gick Götgatsbacken upp. Behövde ny foundation och en ny deo till träningsväskan. 
Tänkte att det var bra fixa ansiktsmask när jag sitter här all alone så det köpte jag. Köpte även fot och handmask, så det är tur att ingen ringt på dörren för då hade de fått sig en rolig syn. Naturligtvis skulle Puzzel vara med när jag fotade. 
De sålde även en mascara som fått bästa pris som vardagsmascara 2017 av tidningen Damernas värld. Ska prova den imorgon.

Var in på Monki en sväng och hittade en rosa collegetröja för 75:-...billigt och bra och supermysig , den får ni se imorgon.
De har gjort en stor snöhög på Medborgarplatsen som nog alla barn i stan älskar. 
Handlade med ingredienser till att göra pizza så det blev det till middag och till matlåda imorgon.

Nu ska jag kolla färdigt på avsnittet Playtest (Black Mirror) sen sussa.

Over & Out med bilder från idag.


(null)

(null)

(null)
(null)
(null)