Gäster på besök

Igår kom Matte & Ulrika på besök och vi hade beställt bord på Meason de la costa.
Jag och Ulrika som inte äter kött så ofta tog tunt skuren biff som steker på en varm gjutjärnsplatta..så gott. Killarna tog tonfisk, de var lite roligt när de kom och skulle servera och var säkra på att tjejerna skulle ha tonfisk.
Nope...we need it for the muscels:-)

Mätta och belåtna gick vi till Tango och det var så mycket svenskar där igår, bra musik var det oxå.

Vi kom hem vid 02:00 så sov till 10.00 idag och jag har lagat lunch som vi just ätit. Pasta med bacon, lök, svamp och paprika.

Föresten..när jag shoppade på Primark så blev det en lightbord som jag välkomnade gästerna med.  Lite kul.. idag har jag bytt budskap.
Imorgon är det dags för golf på la manga, ska bli så kul.

Thats all for today⭐️
(null)

(null)



(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

#1 - - Anonym:

Tack för en superkul kväll. Kram Ulrika & Msts 😘