Update om crowdfundingen<3

Hej Alla!
 
Tänkte uppdatera er om croudfundingen som jag startade i fredags.
Jag säger bara WOW, vilken kärlek och medmänsklighet ni visat.
 
Det har kommit in  7 103:-  fram till idag måndag morgon.  
 
Detta nedan är skrivet av personen som vi hjälper<3
 
  • Jag kan inte beskriva tillräckligt nog den tacksamhet jag känner för alla som delar, kommenterar, följer, gillar och donerar ❤🙏😢
  • Jag går och lägger mig med en ändå fin overklighetskänsla i hela kroppen. Är det här för mig? Gör ni det här för mig? Så fint. SÅ fint.
 
 
Om ni hellre vill swisha så använd numret 070-734 42 63 och märk detta med insamling.
Följ gärna instagramkontot @aldrigmeratyst.Där ni kan läsa om vad denne person går igenom.
 
 
 
Här kommer länken till crowdfundningen....klicka HÄR
 
Tack, tack och kärlek till er som vill hjälpa till<3
 
 

Så här ligger det till:

En vän till mig går igenom ett helvete just nu. Hon och hennes barn har fått skyddad identitet pga en våldsam man som hon levde med förut. De måste även gömma sig på skyddat boende för att inte bli utsatta för något hemskt.
Det sociala skyddsnätet har brustit, så hon har ingen inkomst i dagens läge, utan lånar pengar för att kunna betala räkningarna.
Hotbilden är alltså så stark att hon inte ens kan vistas på jobbet...

Dela gärna inlägget och framförallt: 
Donera gärna lite pengar till henne och hennes lilla barn! ALLA summor är välkomna och otroligt uppskattade!! 
Pengarna kommer gå oavkortat till deras ficka för att ha råd med räkningar, blöjor, rättegångskostnader med mera...

Låt oss hjälpas åt att få dem på fötter igen och en tillvaro som känns någorlunda normal, trots omständigheterna... 
Hjälp till att övertyga denna mamma och hennes barn att tillsammans är vi starkare än allt våld i världen♥

 
0 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: #family #life, Kärlek, croudfunding, livet, medmänsklighet