Torsdagsmood

Hello i stugorna!
Vad händer vad händer! Joo inget ovanligt som tur är, tränar och jobbar mest.
Eftersom jag tränat mera nu så är jag hungrig på kvällen, vilket jag inte brukar vara, Ganska skönt måste jag säga. 
Pass 4 idag blev yoga🙏 I Love Yoga, skönt och avstressande men jobbigt på ett annat sätt än "ordinär" träning.

Fram till ikväll var jag lyckligt ovetande om att jag visst ska träna på lördag också, det blir med "Frånfettillatletgänget" Takis kompis där skulle ta med sin fru och hade frågat om jag skulle följa med Taki, jaa säger han då. Jaja det blir nog bra det det🤪
Sex dagar i rad denna vecka, jag gillart!

Handlade i Farsta på hemvägen så idag blev det blomkålsmos och fläskkorv med morötter.
Gött!!!

Nu kallar min Keplerbok på mig📕
(null)

(null)


#1 - - Tc:

Du är grym min ängel❤️🙏 och du inspirerar mig också till att röra mig 7 dagars veckan🙏😜🏋🏼‍♀️❤️

#2 - - Eva`s blogg:

bra jobbat :) får in 5 pass denna veck själv ha en trevlig helg kram

Svar: Härligt!! Visst känns det skönt när man är på topp på träningen 🙏
Marie Häggström