Vilken kväll på Vinterträdgården🌟

Igår var jag med Citymail (fd:Bringcitymail) på julbord i vinterträdgården vid Grand Hotel.
Supergott med lite av allt men en sak saknades:Risalamalta med saftsås. Ett måste enligt mig.

Lisa Henriksson med gäster :Louise Hoffsten & Miriam Brynt.
Så fint arrangerat och när jag läste i programmet såg jag att Arne Dahl fixat ljuset i showen och det gick inte av för hackor vill jag lova. 
Det var väl en sådär 40 år sedan vi sågs på lägerliv under några år på Stora Strand i Dalsland.
Kul att ses!

Innan var jag och blev sminkad av Anna som är min svägerska Marianas minsta barn. Så duktig och jag kände mig som en prinsessa hela kvällen.

Hann med ett pass med Bodypump på lunchen så det blev träning 2 ggr denna vecka.
Väldigt bra kväll & dag🥰
Bildbomb som vanligt!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)
(null)