Mor fyller år

Befinner mig i Leksand och snart är helgen slut. 

Igår var vi på PMU och fyndade. Jag köpte en stuvbit i grönt som jag ska sätta upp i altantaket och så en sommarklänning.
Julia och Torsak städade bilen och så åkte de med far och tvättade bilen så nu är den som ny igen.

Vi var och fikade på Siljans konditori och så handlade vi till kvällens middag där vi skulle fira Mor/Mormor Karin.
Jag lagade kreolsk gryta med ris och sallad till och så gjorde vi egen tårta. Den tog slut så nog blev den god🙏

Mor fick en ny väska med matchande sjal och så en grej där det stod "Världens bästa Mormor" . Hon var nöjd och glad och så tackar hon för alla hälsningar ni skickat på Facebook.
Jag satte också in ett Grattis i Falukuriren till mor med en gammal bild på oss. Hon blev förvånad när hon upptäckte det😀

Vid 21:00 åkte vi till Legends då det var bartömning eftersom de har sålts.
Det var mycket folk där och vi hade kul😀

Bildbomb på det:


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




#1 - - Marith:

Så fint kort på Er! Kram

Svar: Tack! Det är kärlek❤️
Marie Häggström