Vegetarisk lasagne

Go kväll i stugorna. 


Idag lagade vi sista rätten som vi planerade i söndags.
Vegetarisk lasagne som bestod av zucchini, aubergine, egengjord tomatsås, mozzarella, och vanlig ost. Var inte lätt att servera fint på tallriken men gott var det.

Yoga med Tommy, ett frukostmöte på Sveriges Tidskrifter om GPDR (ett dataskyddsregel inom EU som träder ikraft nästa år i maj) som ersätter PUL.

Har oxå kommit in i en läsperiod, lånade boken "Berättelsen om ett äktenskap" av Geir Gulliksen av Sanna på jobbet och den var verkligen intressant. Rekommenderas.

Idag köpte jag en bok av Lars Kepler. Kaninjägaren ska visst vara väldigt spännande och läskig. Vi får se om jag törs läsa den klart.
Hon som jobbade i bokaffären sa att hon hade börjat läsa den men inte kunnat fortsätta, den var för läskig.
Jag återkommer när jag kommit en bit in i boken.

För övrigt så hade jag ny klänning från Stockholms klänningsfabrik. Gillar den supermycket. Att den var på 50% rea gjorde ju inte saken sämre👌

Nu är det en arbetsdag innan helg, ska bli skönt!

Trevlig kväll🙏


#1 - - Eva`s blogg:

snygg du är i din klänning :) mysigt o ha en fin lördag kram