Vego middag

Hej på er. 

Nu är jag hemma och kom hem till färdiglagad middag. Tack till min underbara Taki.
Kom lite senare än jag brukar då jag tog en liten tittrunda i några butiker. Hmm jo då det blev en cool top från Zara som var svart och vit randig och speciella armar. Få se om jag kanske har den imorgon annars blir det en annan dag. OCH så hittade jag ett par blåa vinterskor på 75% rabatt. 

Middagen var den sista i denna veckas Linas matkasse. Av de tre vi lagat var denna en med minst smak måste jag säga. Helt OK men kunde varit lite starkare.

Yoga idag som var så skönt, med Eva & Lotta på Sats Stureplan.

Fredag igen då imorgon och då blir det Värdshuset i Trångsund som så oftast det blir. 
Lördag är vi bortbjudna på middag hos Mallan & Patrik och Söndag blir det Nour el Rafai på Rival. En bättre helg comming up:-)