Torsdag & Fredag

Lite dålig Update här men när man är småsjuk finns inte ork till allt och man får dra ner på tempot(ofta jag är bra på det...not) men jag försöker😘
Igår var Rikard & jag med Bring och vår kontakt Jackie på julbord.
Vi var på Riddarholmen på Riksantikviariet och detta  julbord ger jag 5 av 5 inräknat service och personal.
Mysig stämning och god mat.
Avslutade i Gamla Stan och så tog Rikard och jag en Bzzt och blev avsläppt vid centralen.
Vad är då en Bzzt?? Jo en minibil som går typ i 40km/Tim och man åker två st + chauffören. 
Det kostar 3 öre per meter och man följer priset i appen. 
Kolla bilden får ni se.

Lunch idag på Eat i Moodgallerian, fick stå och vänta på bord trots att maten var...BIG minus på det.
Mötte upp Taki för middag i Trånkish som vanligt. 

Nu kollar vi på Idol!
Vem vinner?
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



#1 - - Eva`s blogg:

mums va gott o jul är ju en del mat o gott hoppas du mår bra nu å får en fin helg kram

Svar: Tack Eva men det vill inte ge sig riktigt🙈 trevlig helg...Kram
Marie Häggström