Träningslust

Nu känns det som jag hittat tillbaka till träningslusten igen. Den har varit borta sedan typ semestern började och förutom golf och lite promenader och ett pass någon gång då och då så har det varit uselt.
Hur hittar man tillbaka då? För mig gäller det att tvinga sig dit några gånger och hitta lusten där på gymmet och då försvinner det där dåliga samvetet att man vill men inte gör det.
Att ställa sig på vågen och se att man gått ner och att man kommer i jeansen igen känns bra (när det nu kommer att ske)
Det handlar inte om att väga lite utan att fördela om sin kroppsmassa så inte allt hamnar på magen...som det lätt gör i min ålder.
Bara att kämpa på ger de resultat.

Att gå armgång trodde jag var lätt, pjuh inte alls så det ska jag klara någon gång i vår, får bli en utmaning. Helena klarade det några steg, bra jobbat.

2 km rodd
Triceps
Rygg
Axlar
2 km på löpbandet

Ses imorgon!