New in & första snön!

Idag hade jag lilla julafton här hemma.
Hämtade ut ett paket i Skogås och ett i Trångsund och så kom ett i brevlådan.

Häromveckan såg jag på Blondinbellas blogg att hon hade en supersnygg mysdress (älskar myskläder).
Den fanns på stylelevel men var lite för dyr för mig.
Letade på nätet och hittade en likadan fast billigare på eBay. Proffsshoppare jag hittar alltid billigare:-)
En ny mascara köpt på Lyko och All in one unique i de andra paketen. Favorit hårprodukt jag inte kan leva utan och mascaran är toppenbra. Fått flera kommentarer om mina fransar när jag har den.

Taki hämtade upp mig i Skogås och så åkte vi till Trångsund och käkade sushi.

Första snön kom idag oxå så det var rått och kallt och får mig att längta till Spanien ännu mera. Jag är inte gjord för att leva i kallt och mörkt klimat.

Skojar till det och visar hur Blondinbella såg ut i sin VS min..man har inte roligare än man gör sig!!

Någon som är intresserad av att se mina två nya vinterjackor så hojta till.

Over & Out
(Bild lånad från Blondinbellas Instagram )

#1 - - Eva`s blogg:

Du är finast ;) snygg dress :) ha en toppen dag kramen

#2 - - Marie:

Du är för gullig du<3<3 Ha en fin dag du med:-)