Härliga sol

Började med sovmorgon till 10.00. Ställde inte klockan och då blev det en lång skön sovmorgon. Var till sopåtervinningen med skräp och köpte lite vin. Det roliga var att jag köpte en box rosé igår, tog ett glas och det var det sämsta rosé jag druckit. Smakade bara sött och kändes som stark saft så det efterskänkte jag till Julia. Väckte partypinglan som visst kom hem 06:00 imorse. Herregud hur orkar dom?

Jag & Jessica ska springa coulerrun den 22 maj så kände att det var dags för en utelöptur i den härliga solen. 4,25 km blev det men då gick jag sista 500 metrarna.
Fick håll, något som jag aldrig brukar få.

Jaja det går säkert bättre nästa gång. 
(Rosevinet ni inte ska köpa om ni litar på mina smaklökar hette: BIG ZIN) 



#1 - - Timeoftiger:

När/om du går på pass på gymmet, vilka pass väljer du då? Bara nyfiken då jag nyss börjat själv.

Svar: Hello😊 jag går på Body Jam, Zumba, Danceerobic, crosscage, cirkelträning, gritstrengt med andra ord det mesta, jag gillar variation. Kram och trevlig helg🙏
Marieangel