Larmad väska

Började dagen med tandläkarbesök, trodde jag skulle till tandhygienisten men det var visst om två veckor. 
Har borrat upp tanden för tredje gången och gjort avgjutning för en krona som ska sättas på tanden. 

På hemvägen gick jag in på NK och kollade lite på rean och upptäckte att det är något mystiskt med min väska...!
På vissa affärer tjuter larmet när jag går in & ut trots att jag inte köpt något (pinsamt värre). I väskan finns en lös innerväska och en duktig expedit hjälpte mig och såg att det fanns insytt larm i en etikett i denna. Halleluja moment på de:-)

Traskade glatt vidare och det gick bra i några butiker tills jag kom till Gallerian och Levisbutiken. P I P .... Det var bara att gå till kassan och förklara läget.  Killen i kassan var snäll och vi plockade ånyo ut allt i hela väskan. Hur många lappar finns det i en väska? Tydligen en till med ett insytt larm. Nu ska väl det vara lugnt för framtida butikbesök.

Skrev ut två prints att sätta i tavelramarna jag köpte igår så nu pryder de sin plats ovanför sängen med lite klokheter.

Hoppas alvedonen börjar börja snart så det slutar bulta i tanden.
Over & Out




#1 - - Eva`s blogg:

usch ja pinsamt hi hi skön dag till dig kram

#2 - - Annika:

Usch, vad jobbigt med tandvärk. Hoppas det blir bättre. Och hoppas inte väskan utlöser några nya larm. Ha en fin kväll. Kram Annika

#3 - - Annika:

Usch, vad jobbigt med tandvärk. Hoppas det blir bättre. Och hoppas inte väskan utlöser några nya larm. Ha en fin kväll. Kram Annika