Gokväll

Känns som jag skriver Godmorgon/Gokväll på vart och vartannat inlägg..får bli lite bättre på rubriker. 
Idag körde jag Grit Styrka och det är 30 min högintensiv träning, man är helt död efteråt.
Helena fick problem med sin bildörr som inte gick och stänga så jag fick träna själv. 

Middagen stod jag för idag och det blev keso, melon, skinka, avocado och banan.

Svinkallt har det varit idag så vi körde på extraelementen på jobbet idag. 

Nu en välbehövlig dusch! 


#1 - - Johanna:

Härlig blogg! :)
Kika gärna in på min - handlar om allt jag gör, mycket bilder, resor och betraktelser ur min vardag! KRAM:)

Svar: Kikat in nu😊fin blogg 😀
Marieangel

#2 - - Eva`s blogg:

Härlig dag till fina dig kramen

#3 - - Annika:

Låter som en härlig dag. Och god middag. Hoppas du får en fin trettondagshelg. Kram Annika