Godaste pizzan & islykta

Gokväll i stugorna. 
 
I morse tittade jag på Nyhetsmorgon och där lagade Siri Barje mat idag. Såg så fantastiskt gott ut så jag var tvungen att göra en av rätterna till middag idag.
Grön pizza med fetaost, avocado, vitlök, ruccola och zucchini.
Receptet finns här men jag märkte när jag gjorde den märkte jag att de glömt avocado i receptet. Bytte ut ruccola(gillar inte det) mot babyspenat och la till lite spetspaprika.
Kan säga att det var nog den godaste pizzan jag ätit i hela mitt liv. Supercrunchig och vegetarisk.
 
NI MÅSTE TESTA DEN.
 
Extra gott var det säkert för att jag var vrålhungrig efter träningen. Idag blev det cardio walking och sen ett yogapass. Skönt för kropp och själ.
Taki körde styrketräning han.
 
Igår såg jag en facebookvän som hade gjort fina islyktor så nu har jag gjort två. Bakar ju inte så mycket men nu kom den bulliga formen till använding. Superfina om jag får säga det själv.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
#1 - - Kerstin:

Snajsiga islyktor!

#2 - - Eva`s blogg:

jätte fin lykta o gott med pizza det blir det här i mon :) kram