Lite regnigt idag


Hej hopp i regnet!

Vad ska ni göra idag? För mig blir det jobb och middag med konstföreningen på jobbet.

Har ni tänkt på att var dag är en sällsam gåva? Det sa alltid en väns mamma när vi var små och det stämmer. Även om alla dagar inte är topp så är dagen ändå unik och kommer aldrig igen.
En chans att göra den bra och mysig.
It's up to you..

Tjingeling!

#1 - - Eva`s blogg:

Åh va fint du fick då :) trevligt med kalas & att få grattis i media är skoj :) snygg outfit :) så ha en toppen dag kram

#2 - - Timeoftiger:

Ja, var dag är en sällsam gåva. Varför inte njuta när allt ändå tar slut en dag? Så tänker jag när jag mår bra. När jag mår dåligt tänker jag precis tvärtom.

#3 - - Annika:

Absolut, man ska ta vara på varje dag även om man kanske inte tänker så varje dag. Grattis i efterskott och vad snygg du är som vanligt. Kram Annika