Träning all by myself idag

Helena hann inte till träningen idag pga köer men Tove dök upp på Body Jam så en kände jag iallafall. Egentligen spelar det ingen roll för man pratar ju inte direkt när man tränar, men det är trevligt med lite sällskap i alla fall.
CX work 30 min arbetar man mest med mage och bål och lite ben oxå. Efter det härliga Body Jam som jag tycker är så kul.
 
Har bloggat på Hem & Hyra idag och vill ni läsa den så finns den här.  Handlar om lägenheten som jag växte upp i och hur jag som 3-åring rymde och skulle cykla till far. 
 
Handlade lite på Willys på hemvägen. Det är verkligen perfekt att det ligger precis vid gymmet så slipper man köpa dyrt på Ica i Trångsund.
 
Två dagar kvar på veckan och snart är det helg igen. 
 
Längst ner en klipp på hur koreografin är på Body Jam som jag älskar.