Pjuuh

Hela undervåningen dammad, upplockad, dammsugen och skurad. Känns skönt då jag ska bort imorgon kväll och på lördag kommer Bingsan & Besa från Uppsala på besök.

Sista Linas matkasserätten lagade vi idag. En sorts majssoppa som man toppade med svarta bönor, morot, lime och koriander. Till det gjorde vi quesidias. Mycket gott var det. 

Hann se sista halvtimmen av Berg & Meltzer som är mitt favoritprogram just nu.

Naglarna har jag fixat ikväll medans jag kollade på TV. Idag blev det tvåfärgat.

Ni vet ju att jag har två katter, Zelda & Spizy. Det är lite roligt att de har verkligen sina olika revir i huset. I köket regerar Spizy och i vardagsrummet Zelda. Lite tråkigt då Spizy i princip aldrig sätter sin fot i vardagsrummet. Det har hänt att han tagit ett stort jättehopp över minitröskeln mellan hall och vardagsrum. 
Zelda ligger alltid bredvid mig i soffan på kvällarna.

Tack för idag, hörs imorgon😄