Tips på present!

Snart är det mors dag och vad brukar ni köpa till er mamma? 
Min mamma är 86 år och bor 27 mil från mig så om jag inte besöker henne just den helgen så brukar jag blommografera. Hon älskar blommor. 
 
Men det finns många andra preseneter man kan ge. En upplevelse med givaren tycker jag är toppen. Om jag fick önska så skulle jag antingen vilja få:
 
En gryningsritt på häst i centrala Stockholm eller en något mera adrenalinkickaktigt som man skulle få genom att prova på skärmflygning.
 
Vad fantastiskt det skulle vara och rida runt i ett folktomt stockholm eller sväva fritt uppe i himlen och känna sig som en fågel.
 
   
 
 
 
Kika in på www.upplevelse.com och kolla det stora utbud som finns i många delar av landet.
 
Presentkorten går att utnyjja i 3 år och om mottagaren inte vill ha just den upplevelsen kan man byta till en annan.
 
En fortsatt trevlig lördag önskar jag er. Är bjuden på tacomiddag ikväll så det ska bli kul.
#1 - - Timeoftiger:

Måtte jag inte bara få skärmflygning någon gång, det fixar jag bara inte!

Svar: Se det som en utmaning😜
Marieangel