Igårkväll

Igår käkade vi på Susan & Larry. Sen åkte vi ner på stan för att kolla läget. Stötte på Robban som kom när vi var på Murphys och efter det gick vi på London bar och lyssnade på thaitjejen som sjunger där. Blev ganska sent och var inte hemma förens klockan 02:00. Sov till 10.00, skönt!
Det var så många gubbar där på London bar som tror de charmar alla thaitjejer och jag såg en som betalade barfine för en tjej som jag tror var en kille men det märkte inte gubben.
De gick iväg och ja ni fattar resten. Det är patetiskt att se och man blir ledsen. Ser det varje dag och männen blir som förbytta här. 
Ha en fin tisdag, det tänker jag ha.


#1 - - Eva`s blogg:

usch ja jag förstår det ...men skönt att du har det bra Marie ...hoppas denna dagen blir bra :) kram

#2 - - Timeoftiger:

Kan tänka mig att det är hemskt att se. Förstår inte hur vissa män är funtade,och nu har du inte ens skrivit om de värsta, men så vanligt förekommande, sakerna...