Mixat

Idag blev det en liten kompott av diverse olika händelser. 
På väg hem stod det i princip stilla på centralbron. Iallafall kändes det så och tydligen kände min bil av det också för mitt på bron började det blinka S T O P med röda bokstäver.
Såg att mätaren var uppe på rött!!! Ska den koka nu??
Kunde bara inte stanna mitt på centralbron så jag bad en stilla ( ganska hög) bön till Gud att den skulle klara sig till OK vid Globen. 
Så fort jag kunde börja åka snabbare så gick dock mätaren ner till det normala så jag åkte till Farsta och gymmet som planerAt.
(Jaaa Far jag lovar att kolla på nivån och kanske fylla på)

Väl på gymmet hade jag glömt gummisnodd till håret men då var det en snäll dam som erbjöd mig en hel och ren turkos fin snodd. Så himla gulligt;-)

Till middag blev det keso, avocado, persika och tunna skivor kyckling.

3 km på roddmaskinen och styrketräning arm/axel /mage och en rumpmaskin blev det idag.

Nu nagelfix medans Lotta på Liseberg skrålar på Tv"n.