Bombarderar er med inlägg;-)

Det går i vågor och allt beror på hur man mår, har lust och vad man gör på dagar/kvällar. 
Iallafall fungerar det så för mig.
Just nu bloggar jag mer än vanligt känns det som.

Idag blev det en powerwalk från jobbet på Norrlandsgatan till Skogskyrkogården. Råkade dock av någon outgrundlig anledning (igen) trycka på paus i runkeepern så km mellan första och andra ser väldigt lång ut. Det är 6,8 km vet jag för jag har gått den sträckan förut.

Har tänkt på en annan sak, vissa blir nästan provocerade av att jag tränar så mycket nu istället för att vara glad för min skull. 
Jag vet att jag inspirerar många och de som inte gillar vad jag gör får helt enkelt sluta läsa. 

Eller så kan man låta sig inspireras att kanske öka sin motion något.:-) 
Egentligen är det dåliga samvete som knackar på axeln men vi är alla olika och gör olika saker. Inget är fel eller rätt. 

Som Eva alltid säger så får man faktiskt bestämma själv!

Tjingeling!