Här tog jag mej vatten över huvudet!!

Oh My god vilken dag. 
Började med att springa 5 km med Ronnie kl: 07:00 på morgonen. Lite frukost på det och så var det dags för "advance yoga" kl:10:30 -12.00. Herregud så dum jag var som trodde att det fixar vi nog. 
Höll på att svimma och det snurrade i skallen flera ggr....

Värsta proffsen som tränade, ingen aircondition och Ludde höll på att svettas ihjäl efter en halvtimme och kastade in handduken,
Jag höll ut men det var svåra poser och jag kände mig som en elefant. Läraren sa att det var svårt och vi sa glatt leende att vi gör det vi kan. Bara thailändskor som var där. Smala, små och så vidrigt viga. Me=Elefantmadammen.

Mr:Sun körde oss både dit och hem, Rompa spelar golf idag.

Lite shopping på Market Village efter det, så nu är vi döda!







#1 - - Taki:

Duktigt att du tänjer dina fysiska gränser, men glöm inte att ha lite semester