Vårfin?

Jag måste säga att jag känner mig ovanligt vårfin i år då jag har kvar lite färg från mina resor i februari och mars. Har varit på golfbanan och harvat och då lyste solen också.
 
Dock har huden tagit stryk över vintern. Jag har torr hud och behöver boosta den med massor av fukt vilket jag gör via ansiktkrämer varje dag. Det där lilla extra får jag dock när jag gör en ansiktsmask.
 
Har dock ingen favoritmask utan kollar lite på innehållsförteckningen vad den hjälper mot och ska vara bra för. Är sugen på någon  ansiktsmask från Ansiktsmaskbutiken.se. Finns flera intressanta masker där.
 
Mina naglar är jag noga med (gör inga fusknaglar) utan i princip gör jag proceduren måla-fixa-fila två gånger i veckan. Vad än alla nagellack lovar så håller de aldrig fullt ut en vecka. (om man inte sitter helt stilla och inte använder händerna förståss, men vem lever så?)
 
Är lite sugen på en produkt som jag tror kan hjälpa till att hålla naglarna och nagelbanden i toppform. Har hittat denna och den har följande egenskaper som jag tycker låter bra.
 
 
En effektiv elektrisk nagelfil med 5 olika verktyg för manikyr och pedikyr. SalonShaper kraftfull, och den passar för såväl hemmabruk som i skönhetssalongen enligt besklrivningen.

Fem filhuvuden medföljer:
+ Diamond Cone: Tar bort död hud & förhårdnader
+ Small Grinding Cone: För dina nagelband
+ Emery Head: Trimma, forma och skulptera
+ Felt cone: Polera och putsa
+ Grinding Cone: Slipa dina naglar
 
Någon som provat denna?