Unisport för tjejer

Idag hämtade jag ut mina nya träningstajts från Unisport. Snacka om sköna och snygga! Bred resår upptill som gör att de inte kasar ner under löpturen. Käkade en banan när jag kom hem och så på med nya brallorna. Vet inte om de var tightsen som gjorde det men jag sprang för första gången hela  6 km utan att stanna, Tid. 33,50.
 
Unisportstore.se är Sveriges största fotbollsbutik online men har nu även tagit in träningskläder för tjejer. Träningslinnen, tights, byxor och träningsskor från Nike finns i deras sortiment. 
 
För att komma direkt till damträningskläderna tryck här.
 
Jag har börjat använda träningsskor till vardagen och det finns mycket fina skor i fina vårfärger. 
Dessutom har de rabatt på många av produkterna. Allt mellan 30 och 70 procent.
 
Till sommaren skulle jag behöva ett par kortare träningsbyxor och Unisport har ett par superfina blåtigerrandiga i Dri-Fit  Max material som gör att svetten förs bort från huden och man blir inte kall.
 
Så gå ni in och kika:-) Trevlig fortsatt kväll!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Timeoftiger:

Oj! Så fin tigertröja!

#2 - - Taki:

Oaaaaoooo en sån sportig och fin tjej. Du är ett under av energi

Svar: Man tackar😊
Marieangel