Väntar på lite nytt in i garderoben

Har gjort en beställning förra vecka från Rosewhosale och nu vill jag ju bara att det ska dimpa ner på ett utlämningsställe nära mig! Tar ju lite tid när man beställer från USA men det kan det vara värt!
Kommer bli nice att gå i regnet med de där snygga stövlarna. Retroklänningen kommer bli så fin tillsammans med ett par höga svarta stövlar och bootsen kommer användas både till vardag & fest. Har saknat en vit klocka och denna var dessutom i roseguld så jag slog till. En annan top är oxå beställd men det var så konstigt bild på den. 
När jag kommer hem ska jag bege mig ut och springa mina kilometerrar så det är klart! fix och don till Göteborg imorgon och så en tidig kväll. 
 
 
 
 
#1 - - Susanna Maria J:

Den klockan var himla fin :D

Svar: Tack! Tycker om att ha lite olika klockor så man kan passa in med stil & kläder!
Marieangel "Mediamorsan"

#2 - - Tove:

Betalar du innan du får varorna?

Svar: Japp det gör jag, är ju lite småkrångligt om man skulle behöva skicka tillbaka så jag köper aldrig dyra grejer, detta plus ett linne med frakt gick på 675:-
Marieangel "Mediamorsan"