36 hål idag

Hemma med ömma fötter men en erfarenhet rikare. KM på klubben och jag, Birgitta och Rosie gick ut i förstabollen. Uppskjuten start med 45 min på grund av dimma. 
Var hyfsat nöjd med mina 101 slag vilket innebar 32 p om man räknar så. Kunde dock varit utan 10 slag på 18:e hålet. Nästa runda gick sämre och lyckades göra en 10:a på 17:e hålet.. Har aldrig hänt förut men nu var det tydligen dags!
Rosie leder 5 eller 6 slag över Lotta (om jag minns det rätt)! Grazyna gick sänkarrunda första 18 och Birgitta på sista 18, bra spelat! Lycka till imorgon nu och må bästa kvinna vinna!
(Elvis, Rosies hund var med och gick sista hålen)
Det var en härlig golfdag i vilket fall som helst.







#1 - - Maggan Boström:

Bra där Marie, du har "sprängt en gräns " och gick hem med en erfarenhet rikare!! Strongt!!

Svar: Tack Maggan, det var kul men jobbigt svårt att fokusera i slutet. Rosie peppade och var till stor hjälp för mig när jag stressade och inget funkade första hålen. Det var en rolig dag och trevliga tjejer är ju aldrig fel att umgås med:-)
Marieangel "Mediamorsan"

#2 - - Maggan Boström:

Näst sista bilden (den före "Elvis) är fantastisk Marie - men vilket hål är det?

Svar: Det är ner mot ettan när vi väntar på att dimman ska lätta.
Marieangel "Mediamorsan"