Lamptips!

 
Vill tipsa er om en sajt som har stort utbud av lampor. De skickar dessutom med passande halogenlampa till den lampa du beställer (gäller de flesta) om du lägger din order före söndag kväll.
 
Företaget heter Belysningsdesign och har både nytänk och gamla fina lampor.
 
Vi har en svart/grå/mönstrad fondvägg i vårt vardagsrum och den tycker jag på senare tid känns så där mullrig, dov och trist. Det fattas lite belysning på den väggen och ett alternativ som jag tänkt på är denna:
Den ger belysning både uppåt & neråt och är ganska diskret.
 
 
Om man vill ha lite färg i sitt hem (vi har vita väggar) och vill ha en färgklick som går att kombinera med fler färger rekommenderar jag att ni tar en titt på den här fina golvlampan. Den heter Lollipop och är som en stor härlig karamell!
 
 
Till sist vill jag berätta om en lampa som jag har i badrummet Face.(Nedsatt pris just nu)
Linsbärare som jag är är den oersättlig. Perfekt för lins isättning/uttag, sminkspegel och den har förstoring *3 inklusive ljus.
Ha en härlig helg, för det tänker jag ha!