Trött ikväll

Antar att gårdagens massa görande tar ut sin rätt idag för idag är jag helt trött i huvudet. Handlade lite på hemvägen och medans Taki gjorde maten ( panerad rödspätta, med ansjovissmörsås, potatis och en sallad) gjorde jag en Janssons frestelse till julafton. 

Bingolotter är inköpta för uppesittarkvällen imorgon ( även till dej far, du och mor får spela ihop).
Ikväll är det sista avsnittet anmv Homeland! 

Dagens sämsta var att handtagen gick av på min väska just som jag gick över övergångsstället på Hamngatan. Det bästa att jag fick köpa en ny:-)





#1 - - Anonym:

hej ,,ja den bästa klappen var att träffa min son som varit sur på mig i 2,5 år :) önskar dig en skön dag kram å GOD JUL

Svar: Åååh vad härligt! God Jul önskar jag dig🎅🎅
Marieangel

#2 - - Timeoftiger:

Skönt att tvingas köpa en ny väska! Hoppas att du är nöjd med den nya. God jul!

Svar: Detsamma till dej! Önskar en riktig fin jul🎅
Marieangel