Ridlektion

Men åååh vad det gick bra bra idag på ridlektionen:-) jag har kollat mycket på filmen Jenny tog på mig och Maav och det såg INTE bra ut. Jag vill kunna rida snyggt och med stol och galans och vara ett med Maav. 
Idag kändes det så:-) Ann sa att det var min bästa lektion hon sett. 
Känns underbart. 
Helena och jag fyllde på vatten i hagen och så fick de beta lite gräs Maav & Zorro. 





#1 - - Jenny Säfström:

Vad roligt att det gick så bra!!
Har ju sagt att det är jättebra att bli filmad så man kan gå tillbaka och titta och se vad man behöver tänka på och träna mer på. Sååå nyttigt! Är bra att analysera sin ridning då och då för att kunna förbättra sig själv och se sina brister. Bra kämpat!!!

Jag filmar gärna igen så du kan se om det blivit förbättring. :)

Kram!

Svar: Ja jag red i smör igår:-)) får öva lite till innan nästa filmning:-)))
Marieangel "Mediamorsan"