Datingsugen?

Själv har jag aldrig nätdejtat men har flera kompisar som gett sin in på detta lyckolotteri, för det är vad det verkar var. Inte på ett negativt sätt för som på alla andra sajter som man är inne på finns det både bra och dåligt. En som jag känner har träffat sin blivande man på detta sätt och de har nu två barn tillsammans och är lyckliga. Det kunde hon nog inte ana på första dejten:-)
 
Mitt tips för att lyckas är att man mailar och försöker lära känna den personen för att sedan utveckla till telefonsamtal. Ta en promenad eller en fika, inte middag för om du känner att det inte klickar alls så blir det jobbigt att vara så länge med personen du dejtar. Var ärlig och känn  din magskänsla.
 
Andra vänner har dejtat i perioder och träffat bra killar/tjejer.
Internetdjungeln är stor likadant alla dejtingsidorna och hur ska man veta vilken dejtingsajt man ska gå med i?
Finns många att välja på och nu har det kommit en sida man kan kika in och läsa om de bästa dejtingsajterna och varför det är bra.
Mycket smart tycker jag. En del kostar, en del är gratis och nu är det bara för er att prova er fram och jämföra olika datingsajter.
 
Lycka till!
 
 
 
 
#1 - - Jenny Säfström:

Har du orkt att bloggen börjar länka till olika sidor av sig själv?? För mig gör den det hela tiden sen jag fixade de där koderna man behövde till de där bloggererfy eller tourn eller vilken sida det nu var som man behövde koda för att dom skulle se statistik..

Ser att din blogg också länkar till massa sidor. Hur får man bort det?

Svar: Det är på bloggerfy, men det gör inget, man får betalt per ordlänkning.
Marieangel "Mediamorsan"