Dags för julklappar?

Snart december och det är dags för att julklappar. Mindre än en månad kvar alltså. Ju äldre jag blir desto bekvämare blir jag och i år kommer jag att köpa mera julklappar på nätet än förra året.
Har faktiskt beställt en julklapp idag till min sambo Taki. Tror du kommer gilla den deluxe och så mycket kan jag säga att jag har beställt den från den här sajten http://minajulklappstips.com/
De har massor med roliga/användbara prylor sorterade på han/henne/mamma/pappa osv.
 
Hittat lite smått och gott som jag vet att flera i familjen skulle vilja ha men vad det är får bli en överaskning på julafton :-)
Far vad sägs om en automatisk såsvips? Skulle det vara något för dig?
 
Skärpning Marie, dags att se till att stressen inte blir för stor i slutet så mera julklappsshopping på nätet!
 
 
#1 - - Robin:

Som tur är har jag redan fixat julklappar till alla. För jag VET hur sjukt stressigt det kommer att bli på posten inom mindre än en vecka från nu...

Svar: Härligt att vara klar i tid:-)
Marieangel "Mediamorsan"