Mediamorsan på utställning..

Efter jobbet möttes Julia och jag upp efter jobbet för att se utställningen "A day in the world" på Kulturhuset. Från hela världen fick människor skicka in kort som de tagit just dem 12 Maj. dessa kort kommer att bevaras för framtiden i en speciell tank (som finns på kort nedan) och platsen där de kommer sparas är Falu Koppargruva. Jag hade fått inbjudan av posten. Först pratade Amelia Adamo om bildens mening och dess betydelse, sedan han som var ansvarig för hela projektet. Det bjöds på goda snittar och vin. Julia och jag gick runt och kollade och hittade Anna's dotter på ett kort...kul! Mycket kort från vardagslivet! När vi gick hem fick vi hela boken med 1 000 kort. Julia och jag käkade lite tapas efter och nu är jag på väg hem!
Tack för en trevlig kväll.
Tjingeling.