Skor! Hiss eller Diss

Eftersom jag är skogalen är jag sugen på att köpa ngn av dessa vid lön...vad tycker ni?
Hiss eller Diss?
 

 
5 kommentarer publicerat i
Taggar: mode, skor
#1 - - Karin:

De översta! Snygga :-)

Svar: De tyckte taki med...
Marie

#2 - - Konstantin:

Håller med! De översta helt klart!!!

Svar: Taki tyckte de oxå, men de är lite porrstjärnevarning på de skorna...hmm jag får se.
Marie

#3 - - Gittis:

Båda är riktigt snygga! Jag tror att de med kilklack skulle passa dig riktigt bra:)

Svar: men de ser liiite klumoiga ut men de var sköna att gå i:-)
Marie

#4 - - Konstantin:

Men de översta är ju helt fantastiska medan de undre ser ut som barnskor;-)
(Min personliga åsikt).

Svar: Du och Taki tycker lika, men de är ganska höga och vet inte hur länge man orkar gå "snyggt" i dem
Marieangel "Mediamorsan"

#5 - - Karin:

De med kilklack ser verkligen klumpiga ut, som alla skor med kilklack gör tycker jag. Jag tycker man brukar få en finare hållning och se bättre ut med "riktiga" klackar...

Svar: Ska nog kolla runt på flera...bilder kommer:-)
Marieangel "Mediamorsan"