Busiga Rikard!

Lite skoj så här på efermiddagen när det strax är dags för fredagsmys:-)
Vi hade förbeställt taxi till igår kväll när vi kom hem. och när Rikard ringde och beställde så frågade de vad som skulle stå på skylten som taxichauffören skulle stå och hålla i?
Batman sa Rikard, men så ville de ha ett namn på den andra skylten och då sa jag Thyson:-)

Fatta vad kul att se en taxichaufför hålla upp en skylt med Thyson på...hahaha. Dessutom hade de stavat fel på Batman och på den skylten stod det "bestman"..haha!
Kan oxå säga att vår taxi chaufför var så snäll, jag började oja mig hur jag skulle klara mig på två cig till imorgon, då erbjöd han mig ett halvt paket marlboro gratis, men jag var snäll och tog bara 2-3 st.

Tjingeling!


#1 - - Rikard:

Den där pojken förtjänar ett ordentligt kok stryk.