Nyårsafton 2011 & Nyårsdagen 2012

God Kväll och God Fortsättning önkar jag alla fina människor!

Två dagar fyllda med fart och fläng och mys.
Nyår firades tillsammans med Pelle & Helena och Fredrik & Mariana. Julia och Adam var med på middagen men skulle senare på en fest där fölket var "lite" yngre än oss:-)

Alla gjorde sin del av middagen och det vart Hummersoppa-Oxfile-efterättsgrej med hallon.
Champagne avnjöts och vid tolvslaget gick vi ner på mossen för att skicka iväg några thailands-lyktor.

Sandra & Johan, och Sussi & Kjell?(glömt vad han hette) och hela sällskapet som firat hos Bettan & Janne joinade oss för lite vickning och disco i vardagsrummet.

Kvällen avslutades kl:05:30 med lite grekisk sång av Marianamou och mig!!
Ett superlyckat nyår om jag får säga vad jag tycker iallafall.

Sov gjorde vi till 11.30 då Taki deklarerade frukost som bestod av omeletter, laxrulle, sill och en massa annat smarrigt!

Sedan var det dags att invänta Sofia & Don med prinsen Julian. Christer & Jenny och alla barnen Olsson...hmm ungdomarna menar jag kom oxå så vi var en skara på 14 personer som fick avnjuta god älgstek som Fredrik skjutit!

Lite julklappsutdelning efter det så nu är man mör. taki fick ett toalettgolfset så man kan öva puttning när man xxxxxx, och självklart skulle lille prinsen prova golfklubban och han kan redan hålla i klubban och svinga till farfars stora lycka:-)

Jobbar imorgon så det blir till att sova nu!

Tjingeling!











#1 - - Anonym:

sv: Gott nytt år:D