Bakat lite...

 Inte för att det blev ngn succe precis, blev iallafall nöjd med coccostopparna. Ska inte baka LCHF ngn mer gång, iallafall inte småkakor och sånt. Pepparkaksdegen gick inte att kavla, muffinsen fick jag kasta (måste ha varit ngt fel i receptet. Nu återstår chokladbollar (som smakar hästgodis), coccoskakor och så chokladfudge som vi får se om den stelnat imorgon i kylskåpet.....gaaah, varför ska jag tro att jag är värsta bargarn jämt?
 
Har fått pencillin för min tand som inte finns längre oxå idag så denna kväll glömmer vi...F O R T som attan!
 
Nu går jag ut och skottar istället...
 
 
 
 
#1 - - Taki :

Älskling nu överdriver du lite. Det måste vara penicillinet som gör att du upplever smaken som konstig. Jag tycker att det var jättegott och som vanligt är du helt fantastisk med din underbara energi som förgyller min och andras dagar.

#2 - - Marie:

Tack Älskling, du är för go Du!