Taki dag:3 och middag med delar av släkten:-)

God kväll/natt!

Klockan är 00.02 och det är bara jag kvar uppe.
Taki spelade golf tidigt i morse och jag tog sovmorgon till kvart i tio, skulle nog sovit längre om inte Taki släppt in Smirnoff som stod och jamade och ville ut..men,men det är ju I-lands problem.

Kicki, Ingvar & jag käkade frukost och efter det delade vi på en bauta chokladbiskvi som Ingvar köpte igår, mums vad den var god ....far du skulle gillat den de lux ;-)

Kicki och jag åkte och handlade och Taki körde Adam till stan för han skulle fotograferas.
Snacka om snygging, kolla själva på bilden nedan!!

Hem...vilade lite lite och sen gjorde vi kassler med annanas och ost i ugnen, sallad, en risblandning av vanligt ris och quinoa och så gick sista kantarellerna till såsen*blink*blink far har du några till övers?

Till efterätt vart det Hallonkesella med, banan, äpple, blåbär, digestivekex och så en skvätt chokladsås på!
Mycket enkelt att göra och supergott.
Sen lite kaffe och godis slank oxå förståss ner.

Taki drack sin middag och efter nga timmar var han helt slut så han somnade i soffan.
Men han är superduktig och kämpar tapppert måste jag säga!
Han har gått ner 3 kg på tre dygn nu!

Tack alla för en trevlig kväll!(fast vi saknade ju förståss nga ;-)

Tjingeling!!