Julian godingen!!

Är hemma och är sjuk, hosta, ont i kroppen och känner mig allmänt kass.
Don, Sofia & Julian har varit här torsdag till måndag så jag får hoppas att jag inte smittat dom.
I Söndags var jag barnvakt några timmar och då gick jag och Julian till Josephine och hälsade på.
Gick in på ICA på vägen dit och vid kassan började Julian skrika lite och jag blev totalt jättesvettig och när han skrek kändes det som om alla kollade på mig vad jag gjort...!
Väl hemma hos Josephine så vart det lite mat för Julian och då vart han glad igen :-)

Han är verkligen så snäll och lätt att ha att göra med och börjar så smått att le och försöker härma det man gör med munnen, 10 veckor är nu!!
Längtar redan till nästa gång vi träffas.
Tack Don & Sofia för att jag fick låna honom<3

Host och snörvel & Tjingeling!