Christopher på besök :-) och Heron Citybesök!

Idag var Christopher på besök och han fick äntligen sin födelsedags present. Bättre sent än aldrig!!
Vi fikade och snackade lite och så myste han med Zelda som var inne för tillfället!

Jobbat ute har jag oxå gjort idag, tömt alla krukor, satt pressenningen över alla utemöbler så nu kan man säga att det är klart ute!

På eftermiddagen åkte vi till Heron City, Ingvar bjöd oss på Amozonas restaurangen och sedan åkte Taki & Ingvar hem.
Kicki & jag var på bio och Kicki bjöd på detta som en tidig födelsdagspresent!

Tack Kicki & Ingvar för en god middag och bio.

Dock höll det på att sluta med en smärre katastrof då Kicki & Jag skulle ta hissen till bilen.
Vi går in och trycker på 4:an men inget händer...trycker igen och då blir det strömavbrott i hissen.
Kicki ropar: pannajiiia(typ heliga madonna på grekiska) men jag är lugn som filbunke och säger att det är ingen fara...tänder upp med min tändare och så hittar jag*öppna dörrarna knappen och till slut öppnas dom.
Som om det inte var nog med detta så hittar vi inte bilen först, finns ju 700 plan att leta på men vi hittade till slut!

Tjingeling!!