Last night in Thailand

Imorgon bär det av hemmåt! Haft två fantastiskt underbara veckor.. Bara en sak.. De har gått alldeles för fort!!
Avslutade denna semester med att bada hela dagen på Kata Noi och sen har jag gjort om min tatuering och den vart kanon!
Tack Taki, Helena och Pelle för en kanon semester!
Thailand we Will be back.. I promise!

#1 - - Taki på Two Chefs:

Tack själv min älskade. Jag sitter på Two Arms kl. 10.00 och saknar dig oerhört. Tack för en oförglömlig semester och för att du alltid är den mest underbara,crazy kvinna som finns. Men tack för att jag får ha dig vid min sida i livet. Jag älskar dig

#2 - - Taki på Two Chefs:

Tack själv min älskade. Jag sitter på Two Arms kl. 10.00 och saknar dig oerhört. Tack för en oförglömlig semester och för att du alltid är den mest underbara,crazy kvinna som finns. Men tack för att jag får ha dig vid min sida i livet. Jag älskar dig