Sol-Träning -Golf

God kväll i stugorna...hoppas ni kunnat njuta av den underbara solen idag.
Jag åkte direkt från jobbet och hämtade Helena och.......wroooom...ut till haninge strand på damgolfen.
Vi gick 9 hål och spelade med Maria & Lena...glömde ta kort på oss fyra så jag fick ta ett på helena och mig när jag släppte av henne hemma hos sig.

Helena spelade bra och fick ihop 19 p så hon sänkte sig idag igen.
GRATTIS IGEN sköna Helena
Gubbsen hade redan spelat nio hål när vi kom och gick nio till så vi hann hem före dem.

Tjobellidou!


#1 - - lovisa:

Hej är allt bra idag??:)



Just nu har jag en tävling där du kan bli veckans blogg vilket innebär att JAG kommer intervjua dig, publicera detta i ett inlägg på min blogg där jag även länkar till din blogg!

låter det intressant?:)

Kika då här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/veckans-bloggintervju.html#comment

#2 - - lovisa:

vad roligt att du är med och deltar i tävlingen om veckans bloggintervju!:)