Sockerbomb & Tandlossning!

Varning för känslig information på rad två...hoppa över den om ni är känsliga!!!
Jaha....då var det kört för min mun...jag har TANDLOSSNING och tandfickor om ni nu vill veta detta.
Mycket beror på rökningen så nu har jag varit hos apoteket och införskaffat en eltandborste och grejer man ska borsta mellan tänderna med.
Nu ska det bli ändring på det, eller iallafall inte värre!
Gud så jobbigt, jag hatar att hålla på med tandtråd och annat tjafs men nu MÅSTE jag!!!
Hade jag varit rik så hade jag opererat ut hela garnityret och satt in vita fina tänder som godis inte biter på!! Så det så!

De hade verkligen gjort det bra hos tandläkaren, jag fick en smärre chock när jag såg detta i ett skåp, så nu är det slut på saftdrickandet och alla sockerbomber!!

Tjingeling!






#1 - - Amanda:

Helt sjukt mycket socker i vissa produkter.. Jag hade också bytt ut tänderna mot porslin som det inte går att få hål i :D



#2 - - ella:

m såg en plansch hos tandläkaren.kettshup inehöll mer socker än tex coca cola.helt galet va socker det är i allt ju

trist med tänderna:/tandtråd kör jag slipper man tandsten med=)

va dit i sommras men inga fel som tur var

hoppas d ordnar sig iaf.kram ha en fin fredag