Rea på Bik Bok!

Idag har jag köpt nya träningskläder som jag sa i förra inlägget, tyckte det var konstigt att det inte kom upp på bloggen då jag mobilbloggade men sen förstod jag.
Jag hade skickat till fel nummer..haha, hade skickat till Josephine´s telefonnummer och då kan det ju OMÖJLIGT komma upp på bloggen!

Har även fyndat ett nytt mys-set. Hade kostat 299:-/del men nu var det rea 99:- per del och med tanke på hur mycket tid jag spenderar i soffan så ville jag ha ett nytt!
Rosa, fint och mjukt och mysigt...hallelujamoment ;-)

Btw så handlade jag en liten kasse på ICATOGO med några nötbars och så risifrutti vid lunchtid, sen köpte jag myskläderna och sist träningskläderna. 
Gick tillbaka till jobbet och ...hmm var är icatogo kassen? Skiit oxå, först tillbaka till det som låg närmast...neej ingen påse kvar...sprang till mysdressaffären...jorå där var den. SUCK!
Det är som kola i mitt huvud just nu så jag glömmer ditten & datten!

Takimou stackarn hostar och snörvlar och svettas, tror han fått influensa. Som tur är har jag tagit influensa-spruta så jag känner mig lugn!

Rosa mysiga kramar från MarieAngel!









#1 - - ella:

mysig dress=)

hoppas han e frisk snart