Kungsklippebesök!

Igår efter jobbet åkte jag till Markus för en liten visit!
Han flyttar ju snart så halva lägenheten bestod av kartonger men vad gör det när man har trevligt sällskap?
Vi satt och ljög och facerapeade varann på Facebook...(4 ggr lyckades jag) och sen kom Staffan, en supertrevlig kille som är gammal frisör, så passade på att rådfråga lite om mitt hår som just nu känns olidligt och någonstans inte går att göra ngt med.
Ska klippa mig nästa torsdag så det känns skönt!

Har köpt en sån där klämma med löshår så Staffan hjälpte mig att sätta dit den snyggt!

Thyson var förståss med och han blev bjuden på en liten salamiskiva och gissa vad som hände sen??
Joo...den kom upp efter 10 minuter på Markus balkongmatta...och då vart Markus lite nervös så han gick och stängde sovrumsdörren;-)

Tack Markus och Staffan för en trevlig kväll!!