Freitag meine liebe!

Jobbat, tränat yoga och just utnämmt mig själv till alexandra pascalidou´s nya tränare..haha!
Det vi har gemensamt är yogan och så det grekiska påbrået som jag jag lever i!
Avslutade dagen med en afterwork med Bettan på Medis i solen...(jaja..det var fett tjockt med folk där så vi var tvugna att sätta oss där det var skugga...)
Sen gick vi nästan till södra station och vips så låg ju Hellströms där...ett glas vin till där och så tacobuffe..!
Mot trångsund och puben och några käkade där, men vi hade ju redan käkat så nu har jag landat i min älskade soffa!
Pratat med min kära mor och det är iallafall en aning bättre..skönt!
Imorgon ska jag till stallet med jenny..ska bli mysigt!

Tjingeling!




#1 - - ella:

hoppas du har en härlig lördag=)

#2 - - alexandra pascalidou:

Nu har jag hittat dig minsann min privata pt! Kul.Tack. För stödet och peppningen. kram a