Tisdag!

Idag har det varit mycket att göra på jobbet och så kommer det att bli hela veckan.
Vi var iallfall och tränade på lunchen, jag Eva & Tommy. Tommy försökte smita iväg strax före lunch men vi lyckades upptäcka det och så fick vi med honom på träningen!

På jobbet säger dom att jag är som en liten morsa och det säger Taki också ibland..och jaa...det kanske jag är MEN enligt mig så är det inte något negativt..och OM det är det så måste ni lova att säga till mig.
Det är väl bara så att jag gillar ordning reda och kontroll...och med ett gäng journalister(ingen nämd...hehe) så kan det behövas ibland!
Ska väl sägas dock att jag trivs väldigt bra med mina abetskamrater :-)

Kom hem och fick börja med att ta ner taket på haciendean som nästan blåst av i den storm som varit några dagar.
Plockade ihop det mesta av allt annat ute så nu ska det bara upp på vinden.

Supergod mat kagade vi idag.

Köttfärsbiffar med morot, rödbetor och chevre i ugnen. Till det gjorde jag en vitkålssallad.
Very Mumsigt!

Julia & Jossan har varit och tatuerat sig idag och så här ser det ut....!

Tjingeling!!



 Syns dåligt så det får bli en bättre bild längre fram(bild snodd av Idun)

#1 - - Lena:

Vad betyder det då, undrar en ovetandes leksing?