ABBA Autografer..

Hemma efter roadtrippen till Leksand.
Haft det skönt lungt och mysigt med Jossan & Julia.

Har alltid med mig mera hem än när jag åkte dit. Nu har jag hallon, lingonsylt, bullar och moccarutor att smaska på :-) Fick oxå en födelsedagspresent av Mor & Far...Tackar och bockar!

Hämtade upp Helen i Bäckan och då fick jag en till födelsedagspresent av Helen och hennes mamma Marianne.
Helen hade kokat blåbärssylt så jag fick en burk och Marianne gör skitsnygga halvvantar/armhandvärmare eller vad det nu heter.Tack för det sötnosar!

Taki har det bra i Turkiet, 26 grader varmt så det låter ju underbart!

Dessutom hittade jag dessa i en gammal låda, någon som vet om ABBA autografer är värda något idag?
 
Tjingeling!










 
#1 - - Anna:

Hej!

Googlade på autografer Abba och hittade på din blogg. Du är inte intresserad av att sälja dina autografer? jag var nämligen aupair i England åt en liten flicka som var tokig i Abba och jag lovade henne att jag skulle försöka få tag i Abbas autografer. Tänkte jag kan ju alltid fråga dig :)



/ Anna i Falun