Dag:6 Min dag ur "30 days med MarieAngel"

Gokväll!

Idag har turen kommit till "Min Dag" vad detta innebär är väl att berätta grundligt vad jag gjort idag så det gör jag då.

Om man ska börja med dagen som egentligen börjar efter 24.00 så satt vi och kollade på "En natt på museet 2" vilken jag somnade till i soffan hemma och väcktes vid 01:00 tiden för att flytta min lekamen från soffan till min sänghalva en trappa upp.

Halv fem får jag telefonsamtal från Julia..kul :-( men jag är samtidigt glad att hon känner att hon kan ringa mig när som helst!

Upp klockan 10:00 och drack en kopp kappe och fixade ordning i köket och så käkade jag frukost med Jossan som sovit över.
Hoppade in i duschen och fixade matlåda för jag jobbade 13-21 på stortorp.

En ganska sorgsen kväll vart det då en av våra boende fick sluta sina dagar men allt blev så fint iallafall och jag känner mig nöjd med min insats. Tände levande ljus på rummet fast man inte får det men anhöriga tyckte vi gjort så fint och så satte vi på musik som den boende brukade lyssna på.Kramar och lite gråt tillsammans för vi som jobbar där är ju inte mer än människor heller.

Åkte och hämtade upp Jossan som käkat middag hos Lennart & Monika & Hampus och så hem till Jossan där vi strax ska kolla på pensionärsjävlar.

Jossan har tjuvstartat och satt upp sin gran redan så här är den:-)