Dag :3 Mina förädrar "30 days med MarieAngel"

God Kväll!
Min data är kvar på jobbet för Lasse ska fixa ngt på den imorgon så den blir ordentligt uppdaterad!
Så nu befinner jag mig i Pizza koma hemma hos Jossan!
Ska hämta Julia 21:00 vid Ica Maxi och sen home!

Idag ska jag jag berätta on mina föräldrar.
Dom heter Karin & Gunnar Nilsson.De är 81 år och bor i villa i Leksand.
Min mor kommer från Dala-Järna i dalarna och min far från Furudal
Kära blev dom och bosatte sig i Leksand dit far hade flyttat.

Mor har jobbat som dagbarnvårdare och husmor och min far var lärare i verkstadsmekanisk linje och i matematik.
De är aktiva i kyrkan och sjunger i kör.
De ställer upp för mig och mina barn till 100 % och det är något som jag uppskattat alltid.
Far har täljt och målat egna dala-hästar och gillar trädgårdsarbete, fiska, åka skidor, basta, vara i skog & mark och plockar gärna: svamp, blåbär, lingon och hjortron.
Mor och far har en trädgård fylld av:
Hallon
Morötter
Äpplen
Krusbär
Röda/svarta vinbär
Potatis
Jordgubbar
Plomman
Bigarråer
Salladslök
Bönor
Ärtor
Tomater
Blommor & Buskar

Här kommer en bild på mina underbara föräldrar!!
Tjingeling!